【組合檢討】辯題:心理調整比起實際調整更為重要?

 首先呢篇文章是承接前一篇文章既延伸,大家未睇既朋友可以先睇翻上一篇文章

https://arshouinvest.blogspot.com/2022/10/20229.html

其實呢篇文章基本上都唔預計打,但係前排大家Group 友聚會時候帶出左一個話題都想打家一齊討論。


辯題:

究竟FOMO心態影響你投資決定大 定係 ”而家都跌到甘仲買“心態 影響到你投資決定大D?

FOMO:

簡單講翻FOMO 係Fear of missing out 升市時候大家會有種FOMO 既感覺,呢刻無買基本上之後都唔機會,心態上好怕落後於人,簡單講就係”怕蘇州過後無艇搭“



”而家都跌到甘仲買“:

心態係似淘大花園SARS期間跌倒50幾萬都無人買,連地產經紀都見唔到曙光既狀態。

基本上都係代表兩種升跌時候心態轉變

大家可以係呢個題目上留言討論,畢竟真係無一個絕對答案


啊壽嘗試一下講講自己既觀察

個人觀察上,基本上FOMO人數會最多:

一來收到朋輩壓力,二來圍爐心態,三來期望得到其他人認同感(相信呢部分人會少D),三種形態下基本上買入的都會先情緒後理性,畢竟你要克服呢三種感覺其實都唔容易,而且會出現到買買下都有迷失感覺,究竟我買到成手都係為咩? 不單只想賺取優越感,而當刻大家殺得勝起既時候基本上都再推,期望自己更out perform.

嘗試退後一步想想,如果真係可以係人多擠湧情況下究竟out perform 機會有幾大? 

另一個就係  ”而家都跌到甘仲買“

其實呢個情況以個人觀察所得,基本上都屬於偏少一群,我理解當中大家心態,因為未知到股價會去到邊個位置先到底,如果我呢刻買,唔知道係咪借刀,同埋總會覺得可能之後可以更平。負面情緒會去到自我loop既狀況,基本上有任何好消息都唔會有太大感覺, 因為都會視為浮雲,唔會係真。

同樣退後一步想,如果閣下心儀公司一直都有一 個良好的表現,如果股價低,會否提高勝算?再想多一層,點解自己會猶豫,明明放在係你面前正正係一個好時機?還是你沒有好好了解公司結構/業務?

不同人理解辯題都會有差異,可以係唔認同,可以認同,因為沒有一個絕對答案。

如果你問我,自己會趁著今次調整,按之前自己計算既股價買入心儀股票,畢竟是次特價時段可以維持一段時間。個人心理係好似C9 買菜般簡單

趁平吖,咪買多D羅!

我唔會係講到而家就係個個時間,畢竟大家目標唔同, 啊壽個人則會拖長儲貨精英化固定收息組合。

Next Project

留言