【賣慘文】2022年9月固定收益組合(更新)

實在都有一段時間都未有寫blog.

其實近排都比較忙功課,因為目前正讀緊Data Analysis 課程,因此都需要一定時間再功課及溫習上。

的確少左時間係blog 度講下投資(哈哈,可能見無咩人click 廣告,所以少左打文,希望大家可以支持下啦)

組合表現不似預期

一個字慘今年開始到9月結組合下跌10.85%  (這可能是blogger 界中最差一位)相信都非常少有會有blogger sell 慘,但啊壽都好老實,開blog 都係為認識同好,一齊討論下,自己一向都係抱著學習心態,所以賺幾多,虧損幾多都會如實講。(頭盔mode :如有一日開patron 都希望大家多多支持,但目前并沒有計劃)

或者我都自己回顧自己個組合講翻起

之前2022年6月半年結時候組合係甘:


但去到今時今日係甘:


卓慧思未上台之前,基本上會減持美國ETD及GEO 債券贖回 投資在美國部分減少近10% 取而代之增持係香港,英國及加拿大部分

電影的啟發




其實都有好多人奇怪或者對香港股票對投資失去信心,但啊壽近期睇《七人樂隊》其中有一個單元故事《遍地黃金》講述2003年既香港到香港目前情況。有睇過杜琪峰《奪命金》電影都會了解到描寫人心理狀態。

《遍地黃金》講述3個年輕人,由2000年科網股炒風,03年SARs 樓價谷底到港股直通車,3個青年人對大時代期間既心情。FOMO 係呢個故仔基本上都巨細無遺講到大部分香港人心態。

升既怕無自己份,跌又會怕再次尋底。 

人既恐懼 定係 人既貪婪 最影響到我們的決定? 如果以啊壽個人在投資市場淺資歷的過程上,能夠抵抗恐懼壓力時盡量貪婪相信會是以個比較好的狀態,當然投資在自身認爲有價值的資產上。



個人心態轉變


其實以目前市場情況基本上大家睇blog 又好patron 亦好,都會有不同見解,如目前是買甚麽什麽的時候,開始投資的一兩年都會覺得這類説法都係金科玉律,但投資都係按自己個人需要而編排會較好,不同人使用不同方法啊壽從來都十分歡迎,最重要自己有信心,無論係對投資標的,還是投資手法。

而自己呢段時間著眼既都係槓桿上既平衡,整個過程中曾經上到1.4 但及後基本上將部分航運ETD 沽出,同時再檢視組合中大概只有yield 6% 既投資物,如該投資標的屬於長期而亦只有約6% 則會率先沽出。

轉入的主要都係能夠派息的股票上或shortput 部分自己想接既股票上,曾經有谷友都有提到點解唔買債券,其實都會考慮,但係經過上次對flip 大跌,基本上想法會有一定程度改變。

自己想法會返回基本步,檢視投資標的特性:
  • 股票:除了專注收息之餘,期望可以為組合爭取額外回報

  • 債券:基本上從買入后已經知道黎緊收益
當刻自己只有呢個想法,當然如果你已經係多資產既朋友絕對讚成慢慢買入債券,維持、增加具持續性的現金流,但如果需要爭取額外回報則未必屬於上佳儲貨選擇。

因此,啊壽同谷友講對估值方向著手,盡量計算一下合理價值。經量爭取高股息率外,亦期望稍後時間能夠未組合帶來額外回報,當然需要承受當中消耗......


待續。


唉~我又要去溫習,大家記得留言大家可以一起共勉,下次我會再分享一下投資組合。
記得幫下手click 下廣告,同like 啊壽的投資星球facebook 















Next Project

留言

  1. 今年blogger蝕2,3成是普遍的,壽兄成績一點也不差。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係學習緊一個平衡,但今年反而少左去理會組合高低波幅,反而係槓桿係我既考慮重心

      刪除
  2. 壽兄成績還好吧.
    學做富爸爸倉 YTD: -30% 🤦‍♂️
    窮爸爸舊倉 YTD: 9%

    回覆刪除
    回覆
    1. 有機會今日會多小小,畢竟今日穿左17000,但係自己就慢慢收貨

      刪除

張貼留言

謝謝支持
記得支持一下啊壽的投資星球的廣告 及
Follow 啊壽個Blog 以便收到啊壽最新訊息