【Portfolio Review】終於要停賽!!(記錄在10/3/2020)

終於到達停賽 階段

請回看啊壽之前文章 :
【Portfolio Review】淺談啊壽對槓桿看法及組合現金流近況(記錄在29/2/2020)


  • 近期港股買入活動及停賽執行
  • 昨晚美股停賽及美股買入活動
  • 啊壽心裡狀態了解

近期港股買入活動及停賽執行
一直啊壽都偏向“0”或 偏小持有,眼見昨日港股大跌,買入目標已到達啊壽理想買入位置,但買入百分比非常小,因為估計市場/個股地位實在難,因此分段買入為啊壽一直採用方法。 當然以啊壽甘怕死既作風,都係持有港REITS 為主。以下為啊壽在港REITS 持有百分比。

油價及疫情見面夾攻擊下,港股都不能倖免。當然風和日麗情況的確有唔會有甘既價比你,所以啊壽都忍唔住買左上面3隻 港REITS 。啊壽買入REITS 都會以生意思維角度去買入,盡量減小短炒情況出現。有鑒於停賽中,啊壽找回李嘉誠對於營商之道,之前啊壽已經看過,但今時今刻回看更加重要,現金流is the most important thing for a business. 希望之後減低槓桿後能有再買入機會。


昨晚美股停賽及美股買入活動
昨日真係19幾年都唔逢 一遇既熔斷,一開始就暴跌。啊壽尋日出現左一個小意外,原本啊壽槓桿只有 1.32 ,但突然聽到order filled 就知出事,原來啊壽忘記左cancel 一個 GTC order ,
另外啊壽昨日出現左一個表奇怪情況,熔斷機制出現,當重開時買入啊壽竟然可以低過市價買入,但這是從來沒有出現過的價格。
買入後槓桿就直到 1.4。意外既然發生左,加上之前既然已經訂立就要落實地執行停賽。
啊壽買入的都係部分曾經已買過的cef 及 ETD 等
CEF (增持)
RQI (https://kano26.blogspot.com/2020/01/cef-cohen-steers-qty-inc-realty-rqi.html)
kano 已經詳細講解, 大家請參考以上文章

ETD/Pref Share(增持):
BER-PRA
BPYPP
ACGLP
OPINI
TDE

啊壽心裡狀態了解
其實兩面開始大跌,啊壽個人而言又未至於太恐懼(當然有驚,完全無既你都唔信啦)。因為之前啊壽買既都係V,AMZN,FB,ALLY, 呢類股有時候爆跌我都不能反應過來,有幸啊壽從上年改變打法,知道手上的標的能產出利息收入,相對而言,啊壽會持有得比較安心,唯一擔心係手持標的能否持續派息。這個係啊壽最為擔心,這個只能保持警覺留心之後發展( 反正都買左,只能經量唔好再買入做錯事,呢種市況即使做淡都好容易兩面輸)

啊壽黎緊動作:

如果可以保持現金流,啊壽應該會停賽一段比較長的時間
如整個組合回到1.2才回再考慮入市。
要記住賺錢從來都係痛苦,當然有邊個唔想輕鬆,但我深信有危,有機
既然對方panic , 會否是再一次財富逆轉的機會?
心裡上千萬唔好急,啊壽都會有手痕的時候,嘗試將步伐減慢,或許以原本注碼 1/2,1/5,1/10 。(啊壽都係用呢種止癢)
投資各施各法,大家有其他方法應對,歡迎留言給我。風高浪急,大家坐到先算贏!


Next Project

留言