【Future Balance Portfolio】未來平衡組合的建構

其實上一篇文章,大家可睇成為後篇,啊壽今日想同大家講一下整個未來平衡組合的構成:


其實都會以ETF + 部分股票建構組合

啊壽預期分佈如下





中概股 30%

其實大家睇左上面個分配可能會有疑問,為何中概股仍然佔30% ,目前中國仍然有政策風險,按理應該買入美股放棄美股,你睇下中教育股基本上都completely write-off 已經是前車可鑒,何必浪費機會成本.......

當然這都有想過,但如果沒有政策風險基本上亦沒有上呢類的discount price 出現,因此買入中概股某程度上是不想放棄中國潛在成長,而且啊壽並不是買入KWEB ,只是選取國內3 大股票



TCEHY




MPNGY




BABA

當然上述3隻股票,先會以TCEHY 持有份額最多,其次是 MPNGY ,BABA ,對政策風險有顧慮下,持有的百分比會嚴守+ - 30% 左右

美國科技股 30%

呢個就真係想make it simple ,暫時以QQQ作為一個底部,之後隨著Portfolio Size 增大後增添其他科技股票,我都知道係貴左小小,無法子而家先開倉,希望趁公佈業績miss expectation 時候買入小小,再觀察。





其餘各20% 是支付類型 及 網絡安全

IPAY (Prime Mobile Payments ETF)

基本上都已經囊括所有支付平台,加上這幾類外國支付供司受政策影響相對較小(你明啦,我唔多講),起碼你持有會比持有單支股票來的更有耐性。
題外話,啊壽曾在幾年前推薦過PYPL (Paypal) 比母親大人,當時都只係50多,基本上好放心可以持有,但估唔到近期,母親大人說60已經沽出......

可見基本上都你要好好持有一個標的,前提係你要好好認識該標的才可以坐得遠
唔認知,就算係固網都只能坐到上升浪“一兩個站” 就會自己下車,實在後悔莫及。


CIBR(First Trust NASDAQ Cybersecurity ETF)

選擇網絡安全主要都離不開整個大環境改變,市面上有兩隻ETF 除了CIBR外還有一隻IHAK,IHAK 暫時都不在選擇之列,基本上表現跟不上,雖然Expense ratio 比起CIBR 為低, 但既然相差不大就唔無謂麻煩。



總結:


其實,啊壽這樣的組合配置,可能大家都會覺得非常容易,的確這個組合我自己應用在自己的組合上,是簡單但對於啊壽而言可以空出一D時間做自己的事情,畢竟Final Project在即,這個方法相對比較適合啊壽這類懶人。
  • 先決定好未來的主題
  • 比對該主題表現較好的ETF
  • 按比例放到自己的組合內
在參考過其他進取的blogger 啊壽希望在中間落墨,這樣做不單是平衡風險,最主要是平衡自己的心理承受能力,無可避免波動一定會比起固定收益時候為大,但基本上都會摒除之前固定收益操作及心態。

組合會以季度Rebalancing 一次,並且將會成為恆常組合,但前提組合將不會超過固定收益組合。

文章亦刊登在StockViva 


Next Project

留言

  1. 謝謝分享
    分散風險👍👍👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都係以嘗試既心態,其實最慘係如果國家再緊緊控制ATM 就真係好煩

      刪除
    2. 我已經沽出所有 騰訊及美團,只是餘下巴巴

      刪除
  2. 回覆
    1. 除左中概,我其他都會買,如近期我都開始小小甘買ASML

      刪除

張貼留言

謝謝支持
記得支持一下啊壽的投資星球的廣告 及
Follow 啊壽個Blog 以便收到啊壽最新訊息