【Portfolio Review】固定收益投資組合現金流檢討(記錄在10/2/2020)


啊壽一連4日在家工作開始,昨日同一位在救護朋友食飯,講起其近況,的確比較麻煩

朋友人工一直屬於中產,有兩子,由於兩子初入小學,家庭重任全在朋友身上。中產但月光族,每個月能有1000-2000 儲蓄已經非常好。 朋友屬有產人士,單位只有部分業權,供車供樓已經佔收入一部分,幸好,單位早期買入,供款只是4 位數字,但子女及其他雜費就佔8成比埋家用就所餘無幾。

當刻啊壽就立刻睇翻自己既現金流量表,當然啊壽收入微小,難於谷友相提並論。同時啊壽家中 發生左D小事,即時檢視現金流量,並比需要設定一個目標給自己。啊壽未寫blog 前有看過 blog 界雲地寫他自己如何一步一步邁向財自,並會現實出每月收入。


Source from : fungdythegreat.blogspot.com

雲地blog 同樣是一個令啊壽會製作dividend / interest pay schedule 既人,如在哪個月份不足,會盡量補夠。雲地兄會用不同支出,以顯示財自情度。啊壽會化簡其量度,平均每月派發多少便算。


啊壽派息表一向有一個同病,只集中在3/6/9/12 ,其他月份實在偏小。

啊壽會努力平衡每月能派到目標如下

5000/per month (within 3 months)
6000/per month (within 6 months)
7000/per month (within 9 months)
8000/per month (within 12 months)
Start from Today 10/2 千里之行,始於足下

當然係1-2 個月內高過 雲地兄已經好好啦 ^_^

今次blog 文 並唔係咩推介,又唔係什麼分享,只係為啊壽記低今日承諾,既然決定就要好好努力。希望各位鞭策、提醒啊壽進程,大家一起共勉之


Next Project

留言