【2022年組合年度檢討】久違的固定收益組合檢討

其實我都知道大家最想睇都係blogger 公開自己個倉有咩,基本上有咩股票,好定唔好都會直接跳到結論。

其實我自己睇其他blogger 都會好奇想睇下點解會選擇該股,是什麼原因驅使到會去買該股,其實呢部分更顯得有價值,因此我都好希望大家會睇下當中選擇過程。

今次啊壽迎合一下大家公開自己個倉有咩,但係都好想大家一起跟隨當中想法而去睇整個組合,當然我自己組合未必迎合到你,畢竟大家追尋目前不一。

我啊,我自己組合(不是推介,不是推介),大家如果未有對我組合有太多了解,可以先看看以下文章先,呢個真係自己面對自己組合一篇文章,所以都會分幾個章節去講,今次好想講一下自己組合整體分佈

整體組合分佈

傳送門:【賣慘文】2022年9月固定收益組合(更新)

                元祖級別組合表現檢討:【Performance】2019 啊壽固定收益組合年度表現

2019年 元祖級組合 

啊壽明白好多人認識啊壽都是源於買入好多ETD , 同埋見到我ETD組合多到好似集郵一樣,但其實有開始到現在,已經唔會持有甘多高峰期85%左右已經大幅回落到目前12%,基本上自己都會覺得太單一,風險實在難以應付。(究竟哪來的勇氣)

目前則會集中在 加拿大,香港(呢個都係我自己唔敢相信既原因),英國,美國 差不多各佔25%左右

個人開槓桿領略

之前都有檢討過自己組合槓桿,並且以日記方式寫下自己經歷過事情


你可能睇開既,一定會講又係呢篇文,係啊,我都算係幾經常睇翻呢篇文,因為實在太有感覺,每睇一次,自己會好抽離地唔集中係組合上,而係閱讀目前環境,再反省自己當下決定。

以前的我,第一次開槓基本上都算係無譜,相對於現在的自己,現在的我會收斂好多,你睇下文就知道當時我槓桿去到 1.89x , 我都算係膽生毛。

加上以前自己都無特別理會大環境改變,覺得平左就買貨,推高每月現金流,希望早日財務自由,但係事情有點會甘如意。

好似谷友CC兄講到,每次大跌市都係學習機會,的確今次都真係減低槓桿下可以維持派息甚至有小許提升。

提升現金流流程個人操作

再講多次,真係我個人操作未必適合你,我呢段時間一來要上堂,二來有其他工作需要兼顧,因此都好簡單地在低位買貨,而同時再加息期間還走部分加拿大及英國借款。
  • 加拿大股票 (如啊壽一直提及 ENS ENB)在6-8月期間一隻增持
    同時在跌市中做SP ,收期權金
  • 英國股票基本上都係集中8-9月增持,
    同時在跌市中做SP ,收期權金
  • 香港股票則集中在9-10月增持,只做左941 中國移動$42 SP
  • 新加坡差不多全數沽清
其實中間呢個時間,我放多左時間係計算估值上,因為啊壽都好希望能夠在投資上盡量做到“求真”狀態,所以減少動作,放多點時間學習,看看會否有所改善,目前仍然進行中(都有成一年多時間)但希望之後觀察多一段時間再檢討成效,啊壽個人不希望做到個種係,實行左1-2年就落判斷成效。

目前只能夠講係平均舒服狀態

現金流表現


 


2021年7月現金流分佈


2022年12月現金流分佈

當然,相對之前的確分別不大, 但現金流分別有所提升,但最重要是心態輕鬆不少,而少左一份為現金流不停衝的傻勁,黎到呢一部分我好想借一套電影具體化我想講既事情

戲中黑鬼東教拒啊仔啊速,“有人玩車會至生死於道外,有時都要識停,有時需要識衝” 

我個人係整個操作上都好常有呢一句對白係腦中,一來真係會形象化,二來對於啊壽好入腦。

唔會強行加速到以個自己控制唔到既地步

後記:

我估計大家睇到呢到一定小飛機,點解無冧巴,下次先, 但我都係share 翻自己倉位轉態,講多次並非推介,並非推介。

下一次會詳細講自己對市況看法及組合上應對。



Next Project

留言