【Trading Action】固定收益組合中重大調整,全數沽出The GEO Group

睇翻自己個blog ,基本上都好少再更新大家交易行動,畢竟固定收益又點會好似人地D打獵既組合,基本上可以日日update投資組合,更新day trade status.

當然今次更新得,就係將組合核心既成員換馬至其他投資標的。

今次換出成員就係

GEO 5.125% Apr15 2023

其實記得當時係2-3年前開始組建固定收益時候,不斷爬文,再睇翻年報後覺得可以還到債項先買,畢竟當時GEO 5.125% Apr15 2023債,算係開國元老,所以選擇非常謹慎。

但到今天不斷加息大前提下


未公佈CPI 之前基本上大家都會預期,7月底加息最多都係0.75%(當時市場人士預期93% 會發生)

近期CPI公佈超預期後9.1%(前預期8.8%),大家立刻預期加息有機會上到1% (而當日加息機會率則由當初7% 大幅躍升到 78%)

(17/7 更新:加息機會率減至29.1% 今年有加息確定權的委員則公開表明,7月底加息1%機會較低,隨後Biden 即刻話數據延遲,之後更有消息指出加拿大加息1%過猛)


以下都係估計,只係啊壽個人觀點,其實無論加息0.75 或 1% ,基本上加息的確減低債券價值(其實再正確D 甘講,係啊我遲左沽出,但係我真係搵唔到好吸引既投資標的,無理由亂黎噶嘛!)

為左可以騰出資金,已經將GEO 5.125% Apr15 2023 沽出過半數,目前會target 之前提及過的股票。


香港股票:

港股都係個幾隻 https://arshouinvest.blogspot.com/2022/03/portfolio-review.html 基本上都係呢3大持股。

英國股票:

主要都係英國最大保險公司及部分資產管理公司

加拿大股票/SSF:

其實都會係買翻加拿大油管公司,房地產信託及部分SSF

重新配置目的


今次換馬會分散買入,特別係尋求高息可產出更強既現金流資產,但並不會全數換至上述資產,因為今次加息其實會增加組合成本。

因此啊壽做法會係

  • 持續沽出現金流產出相對較少既資產(如:今次提及的GEO 2023 bond)

  • 只會將部分賣出資金換入,務求維持目前水平/提高派息水平

  • 減低槓桿
務求減低槓桿同事維持派息,啊壽寫呢篇blog時候都有睇翻而家blogger 會寫D咩,基本上有部分blogger 轉型,搖身一變轉做短炒,so call 價值投資等等,其實任何方法都可以,最重要係適合自己。

自己就會放多點時間尋找能夠與通脹並行既股票/行業具防守性的資產,如主要生意來自於政府或在行業中具有壟斷性。

而前一篇文章 :【Stock Research】被動收入系列-亞洲房地產信託報告


文中提及過的領展亦會是啊壽會留意的其中一員。

以上文章刊登在StockViva:






Next Project

留言

  1. GEO 債券可轉換更長年期及更高息的新債, 你有轉換嗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 我2023 年買走嗮,而家餘下2024 及 2026 非常小量,我轉左去減槓桿同買加拿大野同港股

      刪除

張貼留言

謝謝支持
記得支持一下啊壽的投資星球的廣告 及
Follow 啊壽個Blog 以便收到啊壽最新訊息