啊壽固定收益同學會第一次實體聚會

感激 Group 友 

今日真係好想同大家分享同學會飯局,第一見到大家好想記低呢個moment

非常感激Group 友搞左一個甘好甘正既飯局,席間有好多唔同既朋友出席

之前網聚都有講過幾時可以一齊見下面,在此非常感謝資息兄帶頭搞當晚飯局,大家雖然第一次見面,但係完全無陌生既感覺。

席間基本上大家係無所不談,不單係分享投資技巧,而且更分享到個人持倉狀況。

我亦非常感恩,大家在群組內有不同投資風格的人而且能互相包容,有投機的,有長線投資,有現金流打法的。

不單投資話題,而家亦會講到大家自身工作見聞,生活上的體會,對時事,以至身邊的朋友移民現況。

其實我都怕出到黎大家無野講,但估唔到我地講東講西,閒話家常,過左一個愉快既晚上

都係個句  CC 真係好靚仔~

及時行樂


第一次聽呢首歌係Rubberband 演唱會,唔太多畫面係腦海中,但出黎前一日唔覺意開到呢首歌,我感觸,不其然流淚。

我好喜歡歌詞其中一部分:

再見不要計時間

活著去抵抗 世界荒誕

這刻我們在一起 笑喊悲喜

巨浪翻起 亦是在一起

聽朝散聚誰先飛 未及嘆氣

細緻收起 曾同行一起的美

懇請每天 好好地過安定還是冒險

好好掛牽 來日後見

我唔知道是否身邊有D朋友,同事閒聊時候都會提到呢個話題,有D更將閒聊化為執行計劃,為子女走去英國,加拿大,未走既開始報讀課程充實自己。

再型既就會係社交媒體睇到對方post英國相,message溝通先知道過左去英國移民,心情上都算複雜,當然會"凳"朋友開心有新生活,但同時會慨歎點解唔講再見就走。

我會唔會都係個種不辭而別呢?

人大了,認識朋友能力反而細左

唔係唔想,但係時間唔多。

同意Group 友GA提到一點係大家自出身工作,有自己家庭,孩子,餘下自己的時間(me time)真係唔多,心好想認識下新朋友但係又會有幾多時間呢~

其實我自己都會有一下閃過出黎好唔好呢,但係資息兄講到一句係

"認識我們的新朋友"

似遠還近的一句,完全將猶豫消除,一定要出黎見下大家,咫尺之遙,每日文字信息對方原來我們已經不自覺地對對方認識加深,有時候你呢一刻唔見,其實唔係話之後可以見面,有時候大家可能為自己前程,子女教育或生活方式各奔他方,到想聚時,又未必有人,還是及時行樂吧~

欣賞大家為將來而努力

當初開blog開TG Group 其實都係出於貪玩,記錄一下自己交易過程,估唔到我認識到唔同既朋友,有幾位group友經歷讓我想起一套我仍有睇TBB的電視劇


詳細既我就係呢度多講,但係你地既努力向上個種心態非常值得我佩服。

各人都有不同經歷係大家身上獲益良多,非常欣賞大家用盡唔同方法,去達至財務自由/將主動收入轉化成被動收入,基本各種形式都有(我都要追翻post 先得)。

說了再見 約定再見 

說了再見 約定再見

說了再見 約定再見

就會再見

期待下一次聚會,無論係線上、線下

如果大家想join 我地之後既活動可以Like and Follow 啊壽的投資星球Fanpage and Follow blog

https://www.facebook.com/arshouinvest

https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=8614186069350452446


上述文章亦刊登在StockViva




Next Project

留言

  1. 今次嚟唔到,遲d一定出嚟見吓大家 :)

    回覆刪除
  2. 我真的好開心有今次既網聚
    好多野盡在不言中

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔估到當初開blog ,純粹都係貪玩,估唔到認識到大家,仲要真係出黎個下真係好suprise

      刪除
  3. 認識到你們真的好開心
    希望可以再見

    回覆刪除

張貼留言

謝謝支持
記得支持一下啊壽的投資星球的廣告 及
Follow 啊壽個Blog 以便收到啊壽最新訊息