【Investment Course】最差的財演,最好的知識! 近期一個由敗轉勝的關鍵

 其實起一個這樣的題,應該有好多人 都會想“財演收檔啦,上次我跟買左隻xxx, 買入之後就跌到PK.....”,更多人會出現以下想法


的確啊壽中學都會有睇所謂專家買入股票,當然輸多贏少,直到上大學後,唔再睇所謂專家後就開始贏錢,出黎做野更加唔需要多說,老闆掉下一本《現金流為王》後更加改變投資上的方向。

估唔到財演都會教到財務技巧

特別現在,財演基本上作用非常小,相信餘下的觀眾群之後C9 Fans(基本上連我啊媽都唔會睇),但係啊壽有一次病假時候,見到有一位沈姓財演說“什麼要錢唔要貨”,大家第一下都會感覺到又係財演,為講而講的陳腔濫調。

當日正正是TMT 騰訊(700.hk),美團(3690.hk),阿里巴巴(9988.hk),然而,啊壽認為呢個解釋的確適合不過(相信是啊壽第一次對沈姓財演100%同意) 

的確,啊壽由之前沽出置富產業信託(778.hk),嘉濤護老(2189.hk),Unilever(ULVR) ,BAE System(BAES) ,以至National Grid(NG), 全清的大前提是認為有其他投資比起現有持股更值得買入,因此當日運作最大目標是"錢,錢,錢" 當時我的概念可以說只有換碼,其實當刻你當投資係其中一份工,寫低今日需要做既事項,相信已經好好多。



走先啦係甘先啦

香港市場,將可以沽出的無關痛癢的先行清走,騰出我需要買入的金額(其實係我進化左,定係開始認為投資就係保命遊戲呢!?) 當然,你可以講可以margin 先買,但係槓桿最重要是當中的平衡而非死守。當然,整個組合會出現一刻陣痛,但係呢刻陣痛係沽出前啊壽已經預期內。

認清事實

如果大家有印象,之前俄羅斯與烏克蘭戰爭期間,英國金融股被沽出,大概出現20-30%跌幅不等,但係衝入火場源於一個關拒L事既心態,當刻英國金融股都出嗮通告話“我得雞碎係俄羅斯,唔影響業務。”但係大家對通告視若無睹,依舊照沽出,但係當時都真係無辦法情緒主導下,特價後可以再特價。

當然將沽貨換回來既錢,買入香港現金流強勁的股票,之前都有提到,唔再多講,請看以下連結:

https://arshouinvest.blogspot.com/2022/03/portfolio-review.html

之後買入英國金融股,資產管理股

幸好,當市場恢復理性後,換入的持股基本上有著幾好的表現,而且能夠業績後派到一個不錯的股息。

運作流程

然而,這絕非啊壽在吹噓自己有多強blabla,其實今次運作原自與自己過往經歷及投資風格有關,嘗試列點讓自己加深印象:

1)心理支持:現金流運作-其實可預期的現金流加強心理支持,讓自己更加狠心沽出出現虧損的股票

2)實際上支持:當出現其他更好機會,賣股套回資金實在有一定需要,

3)過往經驗:當刻想起《酒樓故事》
        閣下持有兩間茶樓,茶樓A 係現金流非常健康,仲賺到錢
        茶樓B 拍烏蠅,仲要下下入錢輸血
        當然明眼人一定話當然留茶樓A ,茶樓B賣左拒啦,但其實可以做到既人都唔係多。

必要時需要忍痛賣出

同事A 正正係這個情況下選擇保留茶樓B 賣後茶樓A

星期五(11/3)啊壽同同事A講上述故事,A表示“我明白當然選留A走B”。然而同事A仍然講股票投資就係唔同(不解??)更理由滿滿說“如果我呢刻唔賣走就一定唔係loss”,但當到星期一(14/3)基本上同事已經開始叫春,“有早知bla bla ,如果唔係就~~~”

啊壽相信同事A 經歷過無數次,而且建議同事安裝股票組合app,但當同事輸入資料見到loss amount 就即刻話啊壽靠害(下刪3000字)最後當然無賣走仍然保留茶樓B類的股票。

人在整個投資過程中,最重要理解自己情緒,明白自己當下決定。

上述問章亦刊登在 StockViva



Next Project

留言