【Portfolio Review 】究竟Stagflation 滯漲會否來臨?對資產配置有何等影響



滯漲究竟會唔會黎?

出現滯漲要符合以下條件:
  • 物價上升
  • 經濟衰退,經濟活動減少
  • 失業率上升

其實大家見到上圖數據講到美國經濟活動已經見頂(藍線),而通脹亦隨隨上升。你可能睇到呢度會覺得“的確情況真的越來越差,2022年一定會有滯漲出現” 。 


最近美國失業率數據(上圖),自2020年基本上失業率漸漸下降,換而言之,市場短期內未比如坊間大多數人一樣出現Stagflation情況,大家有留意股票市場的話其實閣下見到近期大部分公司業績是超出預期。 

如果以目前情況,唯一中的都是物價上升,但啊壽並不能夠預測市場情況,就目前情況來看,通脹出現及加息是必然,以壓制有可能出現的過度通脹。


啊壽個人認為可以先剔除兩個選項,通縮及通貨再膨脹。當然最理想是適度增長,但我們要準備如何prepare the worst 。

如果走在中間位置(增長與滯漲之間),以啊壽固定收益組合情況來看:

應付加息

會減持低收益率產品,以應付加息帶來衝擊,同時換入其大高息產品。其實上年有group 友提出轉買通脹債券,但按上述數據基本上能夠帶給你的回報非常小,連同持有成本實在浪費時間。
轉換資產包括:金融股,高收益率債券為主。

消費品股票就暫時唔會再買,因為有部分公司大家都以為通脹,日常生活品一定有提價空間,但只有看部分公司presentation / fiscal report 基本上並未如大家所想,賺多左,反而難以將成本轉嫁到消費者身上。

應付通脹 

將轉持有更多防守型商品股,如上文有推薦過的Enbridge 類似的管道股票,因為啊壽未至於勇到去買入油股或期貨,但呢類管道股票對於啊壽來講持有得比較安心。

至於上圖房地產信託,如果按照大家資產調配概念運作,房地產信託的確可以幫助到組合部分收益,但上圖缺小的就是你買入的時機。如果通脹資產有價值,啊壽同意需要買,但並不認為開始或預先做好準備,閣下應該在市況跌到連自己都唔想睇股票時就可以買入(其實呢部分實在難有一個客觀數據參考,啊壽都想了很久,如何表達大家能否明白)

因為房地產信託如果你買就別貪圖開始高息,跌小小就買入,基本上如果有跌市,就選擇好D去買甘難得特價仲去買次貨evolve 啦

最後想講下黃金

這部分啊壽確實有掙扎過,因為黃金在與啊壽來說基本上毫無生產能力,基本上價值是大眾給予,而且供應未至於非常稀缺,為了減少投資支出,啊壽將會持有deep in the money 遠期call option 代替。

剛才提到稀缺性,基本上大家可以持有Bitcoin / Ethereum ,最近的得知有blogger 無左價值幾千萬crypto currency 所以大家係呢方面持有要留意。我個人會兩樣都持有,尤其當你持有黃金期權代替,則會釋放更多空間持有crypto。

以上文章已刊登在Stock Viva









Next Project

留言

  1. 感謝阿壽兄分享☺️,BTC雖然有稀缺性,但似乎未能一如投資者期望般有抗通脹特性,近年走勢與股市十分同步

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實有睇開我文章基本上我唔會去賭邊一面開到與否,我係文中都提到,我兩個資產類別都會持有。

      刪除
  2. 多謝分享

    閣下應該在市況跌到連自己都唔想睇股票時就可以買入

    呢句重點🤣

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實好難做到,中間你一定有手癢癢,最重要係你需要keep 住睇,羅個feel 先,唔係到時升左又無你份,跌又無你份

      刪除

張貼留言

謝謝支持
記得支持一下啊壽的投資星球的廣告 及
Follow 啊壽個Blog 以便收到啊壽最新訊息