【Blog】慘不忍賭既投資(井)實例


原本今篇係想講未來平衡投資組合中日常用品選股,但今日同同事講股票投資,同事投資概念實在讓我"非常深刻"

其實自從美股已經到達非常普及既時候,啊壽真心以為世界所有人都已經投資外國股票,不論美股,加股,英股及歐洲股票等等,但原來世界上仍然有班港股鐵粉(開口埋口都係炒)

事緣啊壽轉了工作環境後,同事投資取向基本都非常人能夠了解(基本上常常哭股喪),但當啊壽提到自己買入的股票時候,更覺得悶到嘔。

首先,啊壽想同大家講下同事買入既股票,包括:

  • 小米 (1810.hk)
  • 恆大汽車 (708.hk)
  • 譚仔(2217.hk)
  • 平安好醫生(1833.hk)

    初時我以為去到呢度已經完畢,點知仲有(我真係太年輕)原來同事仲有“專業推介”

  • 第一位:快手(1024.hk)
  • 第二位:中國人壽(2628.hk)
  • 第三位:中國生物製藥(1177.hk)

啊壽忍唔住問同事,其實你投資目標係? 

同事:當然係為賺錢

啊壽:你好了解公司?

同事:我見電視D人都係講緊呢D,其實我miss 左快手同中國人壽呢D好股

啊壽:..........

同事:甘你買咩

啊壽:我當時疫情第二,三波是買領展,同中信電訊,同埋........(其實我都未講完)

同事:嗯~都好悶下,我都唔見點升

啊壽:係啊,基本上個我都係收下息,香港可以買既都唔多

同事:唉,我隻平安好醫生都損手近十萬,你覺得入恆大追翻好唔好

啊壽:都~~小睇,唔識講

(以上對話均為真實)

我基本上嘔左幾兩血,同埋買賣股票都係用銀行(咩年代),當然啊壽都有嘗試說服同事(你睇到呢度都以為係啊嬸上曬年紀,但上述對話都係 25-30既年輕人,OMG)。

啊壽苦口婆心說“其實都可以嘗試買下外國,基本上無論品牌,覆蓋度都比起國內好,起碼唔會有一個行業突然消失,同埋而家開戶都唔需要到現場開戶” 正當啊壽想比條 Referral link 比同事時候,同事就話“我都睇唔明,所以我放棄左”

我:...............喔........

啊壽就抱著一絲希望同同事講

嘗試現金流打法
其實你不斷炒,一損手就無曬心機,加上你又唔係有時間time to market 不如你轉另一個打法,
你有無睇書? 《現金流為王》 個concept 係幾好,每次“回血” 又可以再買貨,又唔需要下下抬錢入場,甘樣唔係仲好咩?

以生意角度買入股票
同埋你買股思路會唔會嘗試用另一個角度,你當你係創業家,假設你想開一家老人院,研究一翻後你發覺門檻/你手上資源未足夠你開業,此時,你先睇下市場有無“現成生意”比你選擇,你咪可以無需怕miss 左你喜歡股票,因為你已經有進行過深入研究。

正當以為對方接受概念時....

同事:你講個D好悶,我都係中意D刺激有得炒。

啊壽(按捺自己情緒):都係既,每個人都有唔同既投資想法,可能你往績唔錯,都可以炒大D先。


最後,我都忍唔住講,你投資既方法真係好似我以前~~ (講就講曬,希望同事會開竅)

最後
大家都知道啊壽正在籌備青年理財講座,希望大家能夠多多支持,詳情可到以下面鏈結閱讀詳情:




Next Project

留言

  1. 完全明白, 我都有類似經歷, 基本上都係分2種. 覺得太慢, 繼續炒,想短時間發達 或者另一種, 係完全唔投資, 覺得打份工就夠.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我都明白呢D情況, 我炒得幾好,幾日就有成萬蚊profit,點會輪到我高攀到,但我而家見到既係,越來越多人都係度買美股,呢下我先驚

      刪除

張貼留言

謝謝支持
記得支持一下啊壽的投資星球的廣告 及
Follow 啊壽個Blog 以便收到啊壽最新訊息