【Blog】啊壽初次提聲,處男開Live講Talk

 


大家好, 啊壽收到秒投邀請講一個ZOOM Live。2021年這個邀請基本上對啊壽來說絕對是一個挑戰,雖然啊壽曾有司儀經驗,但講talk 實在是第一次,而且並不知道觀眾/聽眾會否喜歡。

啊壽一開始亦非常糾結是否出這篇文章,但昨日啊壽收到秒投通知需要放講座內容在Facebook後,很快就有TG 朋友forward 相關post, 畢竟啊壽都是第一次"處男下海" 盡量低調。就當今次為練習。

當然,啊壽不會hea 左去就算,一直以來啊壽都係實際倉位示人,開誠布公啊壽視之為動力,畢竟我不會以“專家” 自居,在投資面前我都係一個謙虛的學生,我只是分享我會用的方法既投資標的。我也知道很多人單買Tesla ,契媽Arkk 已經超額回報,啊壽亦覺得投資並沒有唯一/特別有一個方法特別好,最重要是適合自己。

由於是於秒投第一次舉辦ZOOM Live ,內容基本上偏向入門/簡介啊壽投資策略
適合的都是一些想認識投資的朋友(我知道好多blog 友已經去到好advance級別,先多謝各位高手對啊壽的支持),是次準備的內容,基本上多過一個小時,最希望是吸引更多固定收益的同路中人一起討論。

之前啊壽想拍片放Youtube,希望今次可以學到一點知識,以便之後能夠多方面與大家分享。

《啊壽的投資星球》第一次ZOOM Live 會在以下時間開始,要你們挨啊壽的"豆沙喉" 一個小時😂,如有任何講錯或參差,請大家多多包涵:

《啊壽的投資星球ZOOM Live》

日期:23/2(二)
時間:晚上8時 - 9時
內容:入門投資講座
適合認識:剛開始投資的朋友
(其實啊壽我真係好緊張,希望大家唔好嫌棄😓😓)

報名:https://www.facebook.com/arshouinvest

大家報名前記得like 啊壽個Facebook Page 啦同 Follow 及 Subscribe 啊壽的投資星球,啊壽希望能夠短期衝破 100,000views ,謝謝各位🙇 

Next Project

留言

  1. 加油!可惜我要返工所以參加唔到。

    回覆刪除
    回覆
    1. 先謝謝雲地兄, 其實我都係講D好簡單入門投資^_^

      刪除

張貼留言

謝謝支持
記得支持一下啊壽的投資星球的廣告 及
Follow 啊壽個Blog 以便收到啊壽最新訊息