【Investment Class】快過Brian Cha 自動吸客系統! 點樣係IB 開立分割賬戶/次戶口 (Open Sub Account )

今日啊壽要教你買股票“網絡化” 點樣可以禁一粒制就可以開拓到美國市場,禁一粒制就開到新加坡市場,禁一粒制開到歐洲市場,呢個就係今日教大家一個“自動吸錢系統”
呢個系統最重要係識得“禁制” ,今日你能夠見都呢個post 我恭喜你,因為呢個係一個限時既post 由你睇到既呢一秒後就會delete,下一秒有會upload ,快到連啊壽都唔知幾時delete,所以我真係恭喜你,我會將我開online sub account 經驗話嗮你知,希望下面呢個教程,幫到你,加油!(係咪好Brian Cha 呢)

輕鬆過後,翻來正題(因啊壽會分開不同戶口有不同用途,分開計算較方便計算)
如何開立IB sub account  首先登入IB portal / 從TWS 登入後選Assets Management
進入portal 後選擇 
“賬戶設置”,按后在右方選擇,“創建、移動、連接或分割賬戶”


 進入版面後,選擇“創建一個新的個人、聯名或IRA 賬戶......”按“繼續”

之後選擇“個人”/ “聯名” 啊壽選擇左“個人”按“繼續”
之後系統assign 一個賬戶號碼,按“完成申請”
之後才是一系列申請表的開始
首先基本信息,會問你現金或保證金戶口,啊壽個人選擇了現金戶口

協議及披露,則填寫你個人入息問題(基本上開戶你已經寫過一次,just copy and paste work)之後簽名確實
財務資料,只需要填上你的投資目標及交易經驗


挑選是否參與股票收益增長計劃

之後選擇你如何知道IB

最後才是重點,開方式問題,IB問啊壽為何開立賬戶,個人回答是“different strategy will be applied to different account” ,ID copy (e-copy only)如之前已提交,則可省略 ,簽名 後等2-3日收到電郵通知,之後入錢約4-5小時后便可使用
Q&A in Telegram

如大家對月供有任何討論歡迎從以下途徑加入我們

如大家想知道啊壽最新的交易動態記得Follow 我的網誌


記得同時加入我們的Telegram 群組:

Next Project

留言

  1. CenturyLink's Qwest wraps partial redemption of 2054 notes

    CenturyLink (NYSE:CTL) says its Qwest unit completed a partial redemption of $200M in long-term debt.

    Qwest partly redeemed 6.875% notes due 2054.

    Qwest issued the notices to redeem on June 10, alongside a Level 3 plan to offer $1B in eight-year senior notes.

    https://seekingalpha.com/news/3587170-centurylinks-qwest-wraps-partial-redemption-of-2054-notes

    CTV部份被贖回,出現衣種情況會對該ETD股價有何影響?

    回覆刪除
    回覆
    1. I am still holding CTV actually all remain unchanged but unit the call price included interest will be paid later on

      刪除
  2. Thanks ah shou, glad to know such function on IB. 1. Are the reports able to be generated in different sub-accounts? 2. Can the assets be transferred within sub-accounts? any cost incurred? Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 1. The report can be generated separately
      2. I haven’t try it before ,but you can transfer fund among your accounts

      刪除
  3. 多謝分享。除了方便計算外,開個Sub-account還有什麼用途?我都有諗過開Sub-account, 但考慮到如果借Margin 投資,應該集中一個Account 反而無咁易被Call Margin。🤷‍♂️

    回覆刪除
    回覆
    1. 個人而言,固定收益是margin, 月供就係cash 因為兩個完全唔同性質,所以我分開兩個運作。

      刪除
  4. Hello ah Shou! Thanks for all your sharing!

    贊成如果另一個是月供, 分開兩個戶口運作更好. 但是想請問, 是否分開月供的去另一個免傭的證券商更好呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好啊Mi,
      對分去另一個戶口也可以,免傭會更加有效運作,我之後會發文公佈有關《啊壽的投資星球》與華盛通的開戶合作,有關優惠條款,將會稍後公佈

      刪除
  5. 感謝分享, 我都有同感, 正打算開多個sub account .
    我見IB 上有分幾種account, 請問 "朋友與家庭顧問帳戶 (Friends and Family Advisors)" 與你文中提到的sub account 類型有咩分別? Thanks.

    回覆刪除
    回覆
    1. 有分別,家庭顧問賬戶我都有開, 比如我有個朋友開左account,但係有分權限,我朋友當然可以有全權控制戶口既權利,而我只可以代為買賣,入錢出錢或轉賬就一定係我朋友先可以;
      至於sub account ,係於你名下有兩個account,比如我想一個係現金流,一個係投機性買賣,甘就可以用上述方法開立。

      刪除
    2. 師兄分享資料有用👍 我成功開左個sub account.

      刪除
    3. Great 你太客氣,開blog 都係方便大家一起討論交友

      刪除

張貼留言

謝謝支持
記得支持一下啊壽的投資星球的廣告 及
Follow 啊壽個Blog 以便收到啊壽最新訊息